אנחנו מאוד אוהבים לטייל בחו”ל. הטיול האחרון שלנו היה לפני שנה וחצי בערך לפריז.

אני הייתי בסוף חודש חמישי להריון. זה היה טיול של רק אני והוא לפני שהמסיבה מתחילה 🙂

הזמנו את הכרטיסים לאיטליה, אם אני לא טועה בחודש פברואר והיה לנו ברור שתואי בא איתנו. אני הייתי עם קצת חששות לגבי העניין..

גם הטיסה שיכולה להיות מאוד קשה עם תינוק אבל מלבד זאת, כל עניין השינה. מאוד קשה לנו להרדים את תואי מחוץ לבית והוא ממש לא

נרדם לנו בעגלה וגם לא באוטו. כן, קשה. ולכן באתי עם חששות והנמכתי ציפיות.

הופתעתי!

בטיסה, כמובן שהוא לא ישן אבל היא עברה די בסדר. השקעתי וקניתי לו משחקים קטנים במקס סטוק לטיסה ואפילו עטפתי אותם

אבל החוטים והכפתורים במטוס היו קצת יותר מעניינים 🙂

נחתנו במילאנו בערב, אספנו את הרכב שהשכרנו ונסענו למלון הראשון (בחרנו מלון ולא דירה כדי שיהיה לנו יותר קל עם תואי )

ובדרך למלון, הוא היה כל כך תשוש מהטיסה שהוא נרדם! אח! שמחה בלב! התחלה טובה!

ישנו במלון ממש קרוב ליד אגם מג’ורה שהוא עשרים דקות נסיעה ממילאנו. קמנו בבוקר וישר הלכנו לראות מקרוב את האגם.

תכננו מסלול די קליל שלא מצריך הרבה נסיעות (בדרך כלל, אנחנו נוסעים הרבה בטיולים שלנו) ועצרנו הרבה בפארקים ובאגמים כדי שיהיה

לתואי מרחב להוציא קצת אנרגיה ולא כל היום להיות בעגלה או ברכב.

הוא כל כך נהנה ללכת. ללכת מאוד מהר במרחב הפתוח. הוא היה כל כך שמח!

מאגם מג’ורה, נסענו לאגם גארדה. שכל מי ששמע שאנחנו נוסעים לאיטליה ישר אמר “אההה אגם גארדה! מהמם שם!”

אזור סירמיונה מאוד יפה עם טיילת כל כך כיפית לטיול בעגלה. אבל המקום היה מאוד הומה אדם.

רצינו כבר לטעום מהגלידה האיטלקית וראינו את הגביע הקטן ואמרנו לא, אנחנו רוצים יותר גדול לשנינו וגם תואי ייקח כמה לקים קטנים אבל

גדול אצל האיטליקים זה כנראה ממש גדול!

המוכרת בחנות פשוט העמיסה כדורים על הגביע ללא הפסקה! מצאנו את עצמינו עם גלידה פשוט אסטרונומית, מסתכלים אחד על השני וצוחקים חחח

למדנו את הלקח שלנו ומאז הזמנו את הגביעים הקטנים שהם ממש מנה נורמלית לבנאדם 🙂

אני כל כך אוהבת את השיחים האלו שכל כך גדושים בפרחים!

תאי תאי המתוק שלנו!

ישנו בורונה בשלושה לילות הבאים. וביום השלישי נסענו מורונה לונציה לטיול של יום שלם.

היום הזה התחיל ממש לזרום רק בארוחת הצהריים. תאי תאי היה קצת חסר מנוחה לשבת בעגלה או על המנשא

ולא מצאנו כל כך מקומות לתת לו את המרחב ללכת בעצמו מבלי שיתערבב בין ההמון או שיפול למים בטעות.

ישבנו לאכול במסעדה עם אוכל בייתי איטלקי ממש טעימה! ובין לבין תואי עשה את שלו 🙂

הכי חשוב הוא We stayed COOL!

הוא כל כך אוהב מכוניות!

לא היינו יכולים לעזוב את ונציה בלי שייט בגונדולה ואחרי הצהרים עלינו עליה לשייט של חצי שעה בין הרחובות.

עזבנו את ונציה אחרי הצהריים, לא לפני שהפלנו את הנעליים של תואי לנהר! רציתי תמונה עם תאי תאי על הגשר האחרון וכשהרמתי אותו

איכשהו הנעל נתקעה בגשר ונפלה! הייתי בשוק אבל הבעל היקר שלי ראה שהנעל צפה לה במים ורץ לנהג גונדולה שעמד בסמוך לבקש שיביא לנו אותה.