קמנו בבוקר רעננים ליום החמישי של הטיול שלנו. עזבנו את ורונה היפיפיה ונסענו לאגם קומו. הוקסמנו.
מסביב לאגם רכסי הרים יפיפיים עם קצוות מושלגים. הכל ירוק. האוירה כל כך שלווה ונעימה לטיול.
אין עומס של תיירים כמו שהרגשנו באגם גארדה ויכולנו להסתובב ממש בחופשיות.

כשרואים מרחוק גן משחקים, ישר עוצרים 🙂

מדהים כמה שמים גורמים לנו אושר. זה החיים! תאי תאי אוהב כל מה שקשור למים. אכלנו במסעדה שנמצאת מטרים ספורים מהאגם

וכשסיימנו טיילנו באזור האגם. חווינו את השקט והאוירה השלווה.

טיילנו באגם קומו יומיים שלמים, בהם שהינו בדירה המקסימה של שרון ופטיירו! אני כל כך ממליצה!

הכל מעוצב יפה בסגנון אקלקטי מושלם.

השארנו את המזוודות בדירה והמשכנו לטייל טיפה יותר צפונה לעיירה בשם Chiavenna.

עלינו במעלה ההר לתצפית מרהיבה על כל העיר

למחרת, בדרך לעיר Bellaggio עצרנו בCastello di Vezio. תאי תאי היה קצת חסר סבלנות בדרך ולכן העצירה הזו עשתה לו טוב.

העגלה נשארה ברכב כיוון שההגעה לטירה מהחניה לא כל כך מתאימה לעגלות אז תואי בכלל יצא מורווח מכל העניין והיה עלינו במנשא 🙂

מישהו פה ממש אוהב טירות

העיר Bellagio מהמעבורת. איזה יפה היא! אני כל כך אוהבת את השילב הזה של מים, הרים והבתים הורדרדים האלו!

כשירדנו מהמעברות, תואי נרדם בעגלה ונתן לנו לאכול ארוחת צהריים רגועה ושקטה ממש כמו בדייט 🙂

וכשהוא קם, הוא קם עם אנרגיות מחודשות ישר למרחבים חדשים

SUPER-BEAR!

הלב שלי כל כך מתמלא כשהם משחקים ביחד! מחבואים זה אחד האהובים עליהם!

לפני החזרה לדירה, היתה לנו עצירה אחרונה באחת הוילות באזור. וואוו כמה שהתרשמנו מהוילה. מהפאר. מהגודל ומהיופי!

תואי כמובן התרשם מהמים 🙂

חלק מה”גינה” בוילה זה גן בוטני קסום.